Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:782
Z toho za letošní rok:261
Stále v řešení:90
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 782)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#83495Nedoručená zásilka - box se neotevřel.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2025, před měsícem

Romana Stránská

Znění stížnosti

Dobrý den.
Při doručení, resp. vyzvednutí zásilky z boxu, došlo k technickému problému, box se neotevřel a zásilka zůstala fyzicky nevyzvednutá, přestože se v aplikaci Zásilkovny zobrazuje jako vyzvednutá.
Ihned jsem podala písemnou reklamaci nedoručení zásilky, konkrétně 18.09.2025 a požádala o náhradní doručení.
Do dnešního dne nemám zásilku a ani nevím, kdy bude doručena a jestli vůbec.
Stále se údajně čeká na technika, který otevře zaseknutý box. Dle mého názoru poněkud nepřiměřená lhůta.
Obecně je velmi obtížné se s pracovníky Zásilkovny spojit. Telefony opakovaně vyzvánějí více jak 10 minut, nikdo je nezvedne. Na e-maily reagovali se zpožděním několika dnů, na některé vůbec. Lhůta na vyřízení, kterou mi zaslali v reakci na e-mail (7 pracovních dnů), již dávno vypršela. Nové informace nemám.
Zásilkovna sama proaktivně nekomunikuje. Vždy musím poslat nový dotaz e-mailem a čekat.

Dnes jsem zjistila, že e-mailovou komunikaci zrušili zcela. Zákazník musí poslat dotaz přes e-mailový formulář. Znovu jsem ho tedy vyplnila.


Požadované řešení

Doručit zásilku
Vrátit peníze za přepravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2025 12:07, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, jak již prodávající dle popisu spotřebitele učinil.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2025 09:16, před 14 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 17:35, před 13 dny

Dobrý den, Stránská, moc se vám za tuto nepříjemnost omlouváme. Podle trasování nakonec zásilka byla dohledána a vrácena odesílateli, mrzí nás ovšem, že vám to způsobilo komplikace. Uděláme, co bude v našich silách, aby se nic podobného neopakovalo. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.