| Počet nahlášených stížností: | 767 |
| Z toho za letošní rok: | 246 |
| Stále v řešení: | 78 |
54%
46%
Chci upozornit na špatnou pobočku - výdejního místa Zásilkovny a na její špatné služby, a to na adrese Gagarinova 2354/12 Šumperk 787 01. Číslo Zásilkovny je ID 19321 (nebo také pod názvem Potraviny CBA). Toto výdejní místo zadržuje veškeré zásilky od kurýra, po té co jim je kurýr doveze k načtení do jejich systému . Nevydání balíčků trvá třeba i 2 - 3 dny. Paní mi sdělila , že majitelé jsou na dovolené a ona že neumí balíčky přijmout do systému a že si mám pro balíček přijít za 2, nebo 3 dny, až se majitelé vrátí. NEDOPORUČUJI nikomu. Nahlášena stížnost už u společnosti Zásilkovna.
ZADRŽOVÁNÍ BALÍKŮ 2 - 3 DNY - Výdejní místo Zásilkovna Šumperk, Gagarinova 2354/12
Vyřešit u Zásilkovny a výdejního místa , aby nezadržovala zásilky. Číslo zásilky ***
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní předáváme případ podnikateli, aby se vyjádřil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, paní Šavelová, moc se omlouváme, takto výdejní místo opravdu nemělo postupovat. Kolegové z týmu zákaznické podpory se již postarali o řešení, věříme proto, že se to nebude opakovat. Už se to rozhodně stát nesmí. Nikola, tým Zásilkovny