Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:740
Z toho za letošní rok:219
Stále v řešení:82
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (458 z 740)

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Uvedená procenta vychází z 104 hodnocení od spotřebitelů help

#83595Zpožděni zásilky a blby zákaznický servis

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2025, před 14 dny

Nela Milic

Znění stížnosti

Vypadl windows, 2 zásilky doručené, dvěma se
ztrácí stopa. Volám a tam ta dementní uměla inteligence. Na živého operátora zapomeňte.
Nikdo neví kde jsou balíky, asi si je někdo strčil do kapse, a ted' se všechny dělají blbými.
Objednávám často (každých pár dnů něco) a hodně, jestli nedostanu svoje balíky, už přes tuto společnost nic neobjednávám.
At' si tam dají bud' normální zákaznický servis anebo email.
Nemám v úmyslu se dohadovat s nějakým robotem a cekat 5 měsíc na svoje věci.
Každá společnost stejného typu musí mít plan B,
v případě že se něco zvrtne...


Požadované řešení

Najít moje balíky a doručit je...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2025 10:15, před 6 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní předáváme případ podnikateli, aby se vyjádřil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2025 15:47, před 3 dny

Spotřebitelka nás informovala, že po opakovaném kontaktování zákaznického servisu byly její balíky doručeny. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.