| Počet nahlášených stížností: | 740 |
| Z toho za letošní rok: | 219 |
| Stále v řešení: | 82 |
54%
46%
Vypadl windows, 2 zásilky doručené, dvěma se
ztrácí stopa. Volám a tam ta dementní uměla inteligence. Na živého operátora zapomeňte.
Nikdo neví kde jsou balíky, asi si je někdo strčil do kapse, a ted' se všechny dělají blbými.
Objednávám často (každých pár dnů něco) a hodně, jestli nedostanu svoje balíky, už přes tuto společnost nic neobjednávám.
At' si tam dají bud' normální zákaznický servis anebo email.
Nemám v úmyslu se dohadovat s nějakým robotem a cekat 5 měsíc na svoje věci.
Každá společnost stejného typu musí mít plan B,
v případě že se něco zvrtne...
Najít moje balíky a doručit je...
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní předáváme případ podnikateli, aby se vyjádřil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka nás informovala, že po opakovaném kontaktování zákaznického servisu byly její balíky doručeny. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.