Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:801
Z toho za letošní rok:280
Stále v řešení:109
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 801)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#83605Reklamace bez úspěchu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2025, před 2 měsíci

Tereza Černa

Znění stížnosti

Ztratili mi kufr který jsem posílala přes zasilkovny.Podala jsem reklamaci ať mi nahradí škodu trvá jim to víc než měsíc nekomunikují pořád dokola píšou, že kufr přijde přitom nevím jak když ho ztratili úplně.Jejich reklamace úplná katastrofa oni ztratí kufr a já do detailu musím psát co v kufru bylo přesně i s cenou a fotografií .A při reklamaci mi řeknou že mám pojištění jen na 300kc to si snad dělají legraci zásilka nebyla poškozena nýbrž ztracená úplně je to směšné protože i ten samotný kufr bez obsahu je daleko dražší žádám tedy o náhradu škody ve výši 4000kc .


Produkt

Ztráta kufru zásilka číslo ***


Požadované řešení

Žádám aby se zásilkovna přestala vymlouvat a konečně dokončila a vyřešila reklamaci v hodnotě 4000kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2025 13:28, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 18:11, před měsícem

Dobrý den, paní Černá, moc nás mrzí, že se vaši zásilku přes veškerou snahu nepodařilo dohledat. Ke ztrátě by opravdu nemělo dojít a moc se za to omlouváme. Co se týče kompenzace, doporučujeme v budoucnu využít službu Kompenzace hodnoty zásilky. Budete tak mít jistotu, že vám v případě uznané reklamace bude poskytnuto odškodnění v odpovídající výši. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.