Počet nahlášených stížností: | 727 |
Z toho za letošní rok: | 206 |
Stále v řešení: | 79 |
Ztratili mi kufr který jsem posílala přes zasilkovny.Podala jsem reklamaci ať mi nahradí škodu trvá jim to víc než měsíc nekomunikují pořád dokola píšou, že kufr přijde přitom nevím jak když ho ztratili úplně.Jejich reklamace úplná katastrofa oni ztratí kufr a já do detailu musím psát co v kufru bylo přesně i s cenou a fotografií .A při reklamaci mi řeknou že mám pojištění jen na 300kc to si snad dělají legraci zásilka nebyla poškozena nýbrž ztracená úplně je to směšné protože i ten samotný kufr bez obsahu je daleko dražší žádám tedy o náhradu škody ve výši 4000kc .
Ztráta kufru zásilka číslo ***
Žádám aby se zásilkovna přestala vymlouvat a konečně dokončila a vyřešila reklamaci v hodnotě 4000kč.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.