| Počet nahlášených stížností: | 780 |
| Z toho za letošní rok: | 259 |
| Stále v řešení: | 88 |
53%
47%
Rád bych si stěžoval na naprosto neuspokojivý průběh doručení mé zásilky. Na svou objednávku čekám již 9 dní a přesto se stále nic neděje. Navíc jsem se dnes dozvěděl, že zásilka, která měla být doručena na mou adresu, byla bez mého souhlasu přesměrována na výdejní místo.
Za doručení na adresu jsem přitom řádně zaplatil 80 Kč a považuji proto tento postup za nepřijatelný. Zboží z Číny mi běžně dorazí do týdne, zatímco zde u evropské zásilky čekám už devátý den bez jakékoliv aktualizace nebo omluvy.
Jsem z celé situace extrémně nespokojený a v případě, že se podobná zkušenost bude opakovat, už nikdy nevyužiji služeb Zásilkovny. Očekávám, že mi bude doručení na adresu buď řádně zajištěno nebo mi bude vrácen poplatek za službu, kterou jste nesplnili.
PALDY- Cereálie
Zatím bez řešení...
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní předáváme případ podnikateli, aby se vyjádřil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, Tomáši, mrzí nás, že tentokrát neproběhlo doručení k vaší spokojenosti. Doporučujeme se v takové situaci obrátit na tým zákaznické podpory (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular). Kolegové by měli postup při doručení ověřit a případně se postarat o nápravu. Tak či tak uděláme maximum pro to, aby se k vám příští zásilka dostala bez komplikací. Nikola, tým Zásilkovny