Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:780
Z toho za letošní rok:259
Stále v řešení:88
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 780)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#836079 dní od nedodání zásilky a následné přesměrování na výdejní místo bez kontaktování prostřednictvím SMS!!!!

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2025, před měsícem

Tomáš Vrtal

Znění stížnosti

Rád bych si stěžoval na naprosto neuspokojivý průběh doručení mé zásilky. Na svou objednávku čekám již 9 dní a přesto se stále nic neděje. Navíc jsem se dnes dozvěděl, že zásilka, která měla být doručena na mou adresu, byla bez mého souhlasu přesměrována na výdejní místo.

Za doručení na adresu jsem přitom řádně zaplatil 80 Kč a považuji proto tento postup za nepřijatelný. Zboží z Číny mi běžně dorazí do týdne, zatímco zde u evropské zásilky čekám už devátý den bez jakékoliv aktualizace nebo omluvy.

Jsem z celé situace extrémně nespokojený a v případě, že se podobná zkušenost bude opakovat, už nikdy nevyužiji služeb Zásilkovny. Očekávám, že mi bude doručení na adresu buď řádně zajištěno nebo mi bude vrácen poplatek za službu, kterou jste nesplnili.


Produkt

PALDY- Cereálie


Požadované řešení

Zatím bez řešení...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2025 11:02, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní předáváme případ podnikateli, aby se vyjádřil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 18:14, před 11 dny

Dobrý den, Tomáši, mrzí nás, že tentokrát neproběhlo doručení k vaší spokojenosti. Doporučujeme se v takové situaci obrátit na tým zákaznické podpory (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular). Kolegové by měli postup při doručení ověřit a případně se postarat o nápravu. Tak či tak uděláme maximum pro to, aby se k vám příští zásilka dostala bez komplikací. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.