Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:730
Z toho za letošní rok:25
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

77.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (565 z 730)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 162 hodnocení od spotřebitelů help

#83617Platba za neposkytnuté služby

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2025, před 2 měsíci

Petr Hlaváček

Znění stížnosti

Dobrý den. Obracím se na vás jako váš klient a požaduji nápravu. Začátkem tohoto měsíce jsem si u vaší firmy objednal službu internet Basic 250 Mbs +TV cinema, prima+, HBO max. Byl mi od vás poslán technik, který mi zařídil pracovníka, který mi z ulice přivedl přípojku do domu, aby mi mohl být internet zapojen. Když jsem se ho ptal, zda mám ohledně modemu kontaktovat znovu vodafon, bylo mi řečeno, že on nahlásí dokončení přípojky a vodafon mi zašle automaticky potřebný modem, abych služby mohl využívat. Od 6.10. mi žádný modem nebyl poslán a navíc mi přišla platba za využívání služeb. Proti tomuto se ohrazuji, neboť nehodlám platit za službu, kterou mi Vodafon neposkytl, když mi nedodal potřebný modem. Žádám o storno platby a o dodání modemu a až po doručení budu služby platit. Děkuji za vyřízení stížnosti a za nápravu. Jedná se o připojení na Adrese: ***


Požadované řešení

Zrušit neoprávněnou platbu a dodat potřebný modem k poskytování vašich služeb


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2025 12:29, před měsícem

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal a které mu byly poskytnuty. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb má právo uplatnit reklamaci.

Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.

Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když je potřeba komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.10.2025 11:45, před měsícem

Dobrý den, pane Havlíčku, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Pokud se Vám nepodařilo Vaši záležitost dořešit, prosím napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 14:35, před 22 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.