| Počet nahlášených stížností: | 801 |
| Z toho za letošní rok: | 280 |
| Stále v řešení: | 109 |
53%
47%
Dne 9.20.2025 jsme předali do boxu zásilku obsahují podklady pro přiznání k DPH.
Dnes je 14.20.2025 a zásilka je stále v boxu.
Zásilkovna sro se obrnila AI asistenty kteří samozrejme nic neřeší. Na živého asistenta telefon vyzváněl 40 minut a nikdo ho nezvedl.
O situaci jsem informoval mého účetního, který mi řekl, ze jsem dnes už jeho třetí zákazník se stejnou zkušenosti.
Nechápu, proč někdo zcela neznalý věci koupil Zásilkovnu, která předtím fungovala.
Asi ji chce vyřadit z trhu.
Chtěl bych dostat zpět moji zasilku( tak hluboce jsem klesl) a peníze, které Zasilkovna dostala za službu, kterou neumí nebo nechce provozovat.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní předáváme případ podnikateli, aby se vyjádřil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, je nám líto, že jste se setkal s nezvykle dlouhým doručením. Doporučujeme v takové situaci jako první krok vyplnit tento formulář na webu: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular. Kolegové následně zásilku prověří a případně doručení zaurgují. Co nejdříve by na takto vyplněný požadavek měli odpovědět. Nikola, tým Zásilkovny