Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:801
Z toho za letošní rok:280
Stále v řešení:109
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 801)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#83619Nečinnost

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2025, před 2 měsíci

Zbyněk Folkert

Znění stížnosti

Dne 9.20.2025 jsme předali do boxu zásilku obsahují podklady pro přiznání k DPH.
Dnes je 14.20.2025 a zásilka je stále v boxu.
Zásilkovna sro se obrnila AI asistenty kteří samozrejme nic neřeší. Na živého asistenta telefon vyzváněl 40 minut a nikdo ho nezvedl.
O situaci jsem informoval mého účetního, který mi řekl, ze jsem dnes už jeho třetí zákazník se stejnou zkušenosti.
Nechápu, proč někdo zcela neznalý věci koupil Zásilkovnu, která předtím fungovala.
Asi ji chce vyřadit z trhu.


Požadované řešení

Chtěl bych dostat zpět moji zasilku( tak hluboce jsem klesl) a peníze, které Zasilkovna dostala za službu, kterou neumí nebo nechce provozovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2025 13:55, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní předáváme případ podnikateli, aby se vyjádřil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 18:36, před měsícem

Dobrý den, je nám líto, že jste se setkal s nezvykle dlouhým doručením. Doporučujeme v takové situaci jako první krok vyplnit tento formulář na webu: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular. Kolegové následně zásilku prověří a případně doručení zaurgují. Co nejdříve by na takto vyplněný požadavek měli odpovědět. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.