Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:728
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

77.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (565 z 728)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 162 hodnocení od spotřebitelů help

#83652Vodafone: opakované neoprávněné kontaktování navzdory nepotvrzení souhlasu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2025, před měsícem

Lukáš Vlach

Znění stížnosti

Dobrý den,

rád bych poprosil Vodafone a hlavně jeho " partnerské" společnosti aby mě přestali kontaktovat 15x denně. To na čísle ***
žádné služby nechci!

Děkuji

Vlach


Produkt

Obtěžování na čísle ***


Požadované řešení

Přestat mi volat !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2025 11:24, před 27 dny

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Zrušení je možné formou SMS s textem „STOP“ na pětimístné číslo služby. Více informací o tzv. prémiových SMS se mohou spotřebitelé dočíst v našem článku na adrese https://www.dtest.cz/clanek-9764/nastrahy-plateb-mobilem.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://uoou.gov.cz/kontakt/podatelna-a-elektronicka-podatelna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2025 11:07, před 15 dny

Dobrý den, pane Vlachu, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Pokud máte naše služby souhlas s obchodními sděleními odvoláte prostřednictvím Vaší samoobsluhy Můj Vodafone. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.11.2025 11:19, před 15 dny


Lukáš Vlach

Hodnocení: