| Počet nahlášených stížností: | 801 |
| Z toho za letošní rok: | 280 |
| Stále v řešení: | 109 |
53%
47%
Již podruhé byla zásilka přesměrována na výdejní misto. Zvolený způsob doručení byl domu. Posledni zásilka byla dnes. Je 16h a stále není nikde balíček k vyzvednutí, ani doručen, ale při volání na callcentrum jsem se dozvěděla, že v 7:22 ráno jsem údajně nebyla zastižena na adrese, nebo jsme se dohodli na přesměrování zásilky. Nic z toho není pravda. Způsob doručení domu stojí 69Kc. Způsob doručení na výdejní místo je 0Kc na zvoleném e-shopu.
Pokud je to chyba konkrétního kurýra, který jen automaticky přesměruje zásilky na výdejní místa, požadovala bych výměnu kurýra a aby probíhalo doručení zvoleným způsobem - tedy doručení domu. Navíc bych při zvolené dopravě na výdejního místo neplatila za dopravu. Tudíž bych rada dostala službu, za kterou bylo zaplaceno.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Upozorňujeme ale, že Zásilkovna si ve svých obchodních podmínkách vyhrazuje právo změnit výdejní místo na jiné, nejbližší volné, v případě, že kapacita zákazníkem vybraného místa je již naplněna (viz bod 4.6 všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna - https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf)
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Hájková, je dobře, že jste v této situaci kontaktovala zákaznickou linku. Kolegové by měli kurýrův postup prověřit a případně se postarat o nápravu. Věříme proto, že se už s ničím podobným nesetkáte. Uděláme pro to maximum. Nikola, tým Zásilkovny