Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:801
Z toho za letošní rok:280
Stále v řešení:109
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 801)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#83697Neschopnost doručit zásilku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2025, před měsícem

Kamila Pavlíková

Znění stížnosti

Několik dní čekám na zásilku. Boxy asi plné, zásilka nejde přesměrovat dřív jak po dvou neuspěšných pokusech. Nikam se nedovoláte, nedopíšete. Nechápu proč nelze odklonit zásilku dřív třeba na depo když je jasné, že boxy jsou plné. Také nechápu proč nemůže zásilkovna zavážet alespon v sobotu. V poslední době velká nespokojenost.


Produkt

***


Požadované řešení

Zákazník by si měl možnost po upozornění, že dodací místo je plné přesměrovat zásilku zavčas jinam, pokud na doručení spěchá. Závoz v sobotu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2025 13:21, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Upozorňujeme ale, že Zásilkovna si ve svých obchodních podmínkách vyhrazuje právo změnit výdejní místo na jiné, nejbližší volné, v případě, že kapacita zákazníkem vybraného místa je již naplněna (viz bod 4.6 všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna - https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf)

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 18:53, před měsícem

Dobrý den, paní Pavlíková, máme pro vás dobrou zprávu - změnili jsme proces doručení do Z-BOXu, takže už nebudeme u každé zásilky čekat na dva pokusy o doručení, pokud by byl Z-BOX plný. Místo toho si v mobilní apliakci můžete sama nastavit Preference doručení (https://www.zasilkovna.cz/blog/z-box-se-muze-zaplnit-ale-darky-dorazi-vcas-jak-nastavte-si-v-appce-preference-doruceni). Vyberete si až 5 Z-BOXů a doručení proběhne vždycky podle vás. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.