Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:780
Z toho za letošní rok:259
Stále v řešení:88
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 780)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#83714Zásilka zůstala v boxu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2025, před měsícem

Pavel Budín

Znění stížnosti

Dobrý den.
Při vyzvednutí zásilky z boxu, došlo k technickému problému, zámek boxu zavrčel, box se neotevřel a zásilka zůstala fyzicky nevyzvednutá, přestože se v aplikaci Zásilkovny zobrazuje jako vyzvednutá.
Ihned jsem podal písemnou reklamaci o závadě na boxu, konkrétně 20.10.2025 další druhý den, ale bez jakékoliv odpovědi. Stížnost jsem podal i u odesílatele, ale ten mi říká, že zásilka byla doručena a není co reklamovat. Do dnešního dne nemám zásilku a ani nevím, kdy bude doručena a jestli vůbec.


Produkt

Pánská mikina a pánská teplá bunda


Požadované řešení

Doručení zásilky nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2025 13:31, před 30 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 18:56, před 9 dny

Dobrý den, pane Budíne, kdy jste nás prosím kontaktoval a skrze jaký kanál? Kolegové postupně odpovídají na všechny požadavky, co nejdříve by proto měli kontaktovat i vás a domluvit se s vámi na dalších krocích. Doufáme, že se vaši zásilku podaří dohledat. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.