| Počet nahlášených stížností: | 782 |
| Z toho za letošní rok: | 261 |
| Stále v řešení: | 90 |
53%
47%
Podala jsem zásilku přes Z-box. Bohužel jsem vybrala menší schránku, kterou jsem zavřela a otevřela větší. Zásilka bohužel nebyla doručena od 29.9. dodnes. Po třech telefonátech byla zásilka stále v tom boxu. Reklamace byla vyřízená a to částkou 300Kč místo mých požadovaných 600Kč.
V balíčku byly sluneční brýle. A nikdo nebyl schopen se podívat i do té druhé schránky a doručit tento balíček.
Sluneční brýle
Měli by stačilo,kdyby někdo byl schopen se podívat i do té druhé schranky a doručit balíček.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud si zákazník zásilku nepojistil, pak v souladu se zákonem č. 29/2000 Sb., o poštovních službách společnost Zásilkova opravdu může za ztracenou zásilku vydat kompenzaci paušální kompenzaci 300 Kč.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Novotná, moc nás mrzí, že se přes veškerou snahu nepodařilo vaši zásilku najít. Ujišťujeme vás, že jsme prověřili všechny možnosti, kde by se zásilka mohla ocitnout, včetně jiných schránek Z-BOXu, ale bohužel jsme nebyli úspěšní. Co se týče kompenzace, na 300 Kč je nastavena základní hodnota všech zásilek. Pakliže posíláte zboží s hodnotou vyšší, doporučujeme ji uvést v rámci služby Kompenzace hodnoty zásilky. Budete tak mít jistotu, že vám v případě uznané reklamace bude poskytnuta částka v odpovídající výši. Omlouváme se za způsobené komplikace. Nikola, tým Zásilkovny