Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:782
Z toho za letošní rok:261
Stále v řešení:90
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 782)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#83725Podáná a následně ztracená zásilka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2025, před měsícem

petra novotná

Znění stížnosti

Podala jsem zásilku přes Z-box. Bohužel jsem vybrala menší schránku, kterou jsem zavřela a otevřela větší. Zásilka bohužel nebyla doručena od 29.9. dodnes. Po třech telefonátech byla zásilka stále v tom boxu. Reklamace byla vyřízená a to částkou 300Kč místo mých požadovaných 600Kč.
V balíčku byly sluneční brýle. A nikdo nebyl schopen se podívat i do té druhé schránky a doručit tento balíček.


Produkt

Sluneční brýle


Požadované řešení

Měli by stačilo,kdyby někdo byl schopen se podívat i do té druhé schranky a doručit balíček.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2025 11:52, před 27 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud si zákazník zásilku nepojistil, pak v souladu se zákonem č. 29/2000 Sb., o poštovních službách společnost Zásilkova opravdu může za ztracenou zásilku vydat kompenzaci paušální kompenzaci 300 Kč.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 21:18, před 14 dny

Dobrý den, paní Novotná, moc nás mrzí, že se přes veškerou snahu nepodařilo vaši zásilku najít. Ujišťujeme vás, že jsme prověřili všechny možnosti, kde by se zásilka mohla ocitnout, včetně jiných schránek Z-BOXu, ale bohužel jsme nebyli úspěšní. Co se týče kompenzace, na 300 Kč je nastavena základní hodnota všech zásilek. Pakliže posíláte zboží s hodnotou vyšší, doporučujeme ji uvést v rámci služby Kompenzace hodnoty zásilky. Budete tak mít jistotu, že vám v případě uznané reklamace bude poskytnuta částka v odpovídající výši. Omlouváme se za způsobené komplikace. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.