| Počet nahlášených stížností: | 780 |
| Z toho za letošní rok: | 259 |
| Stále v řešení: | 88 |
53%
47%
Posílal jsem balík se dvěma krabičkami, všechno to bylo zabalené do jednoho balíku. To že cesta trvala 10 dní, dobře to bych ještě pochopil že nastaly komplikace v systému třeba nebo nevím proč to trvalo tak dlouho. Ale hlavně mě silně zarazilo odcizení první krabičky a pár věcí z druhé krabičky, kde byl i dopis, tím pádem se někdo podíval do soukromí a navíc v opise bylo napsané co všechno jsem posílal a dozvím se že část zásilky není a někdo měl drzost se podívat druhé části. Žádám o co nejrychlejší vysvětlení a hlavně vyřešení, protože jsem měl dlouho důvěru v tuhle přepravní společnost, teď už důvěru už nemám.
Najít část balíku a potrestat danou osobu, která s tím vším manipulovala.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Kováři, doporučujeme se ve věci obrátit na tým reklamací (https://www.zasilkovna.cz/reklamace). Kolegové vše důkladně prověří a postarají se o nápravu. Věříme, že se vše podaří dořešit k vaší spokojenosti a s ničím podobným už se nesetkáte. Nikola, tým Zásilkovny