| Počet nahlášených stížností: | 760 |
| Z toho za letošní rok: | 239 |
| Stále v řešení: | 91 |
54%
46%
Dobrý den,
ráda bych vyřešila problém se svou zásilkou a zároveň upozornila ostatní lidi na tuto dopravní společnost.
22.10. mi soukromá osoba poslala balík, který jsem předem zaplatila,. Od tohoto dne leží na podacím místě (Z-box, Tachov, Jana Ziky 1732) a nic se neděje. Snažila jsem se kontaktovat zákaznickou linku telefonicky, ale robot tuto věc nedokáže vyřešit. Psala jsem tedy email - bylo mi odpovězeno, že zásilka je již připravena k výdeji. Jako výdejní místo mám také Z-box, tudíž se ani nemohu zeptat na prodejně, jestli tam balík opravdu je. Nevím co mám dělat, věc v balíku jsem měla jako dárek k narozeninám.
Vanička Babyborn (růžová, se sprchou)
Ráda bych dohledala co nejdříve svůj balík. Popřípadě pokud se nenajde, ráda bych obdržela peníze za dopravu+ samozřejmě za vaničku.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Vzhledem k podobným stížnostem spotřebitelů máme za to, že tato stížnost směřuje ke společnosti Zásilkovna s.r.o., proto jsme na ni stížnost přeřadili.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Jestliže však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.