Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:760
Z toho za letošní rok:239
Stále v řešení:91
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (469 z 760)

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Uvedená procenta vychází z 104 hodnocení od spotřebitelů help

#83764Zásilka na podacím místě

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2025, před 11 dny

Adéla Jelínková

Znění stížnosti

Dobrý den,
ráda bych vyřešila problém se svou zásilkou a zároveň upozornila ostatní lidi na tuto dopravní společnost.
22.10. mi soukromá osoba poslala balík, který jsem předem zaplatila,. Od tohoto dne leží na podacím místě (Z-box, Tachov, Jana Ziky 1732) a nic se neděje. Snažila jsem se kontaktovat zákaznickou linku telefonicky, ale robot tuto věc nedokáže vyřešit. Psala jsem tedy email - bylo mi odpovězeno, že zásilka je již připravena k výdeji. Jako výdejní místo mám také Z-box, tudíž se ani nemohu zeptat na prodejně, jestli tam balík opravdu je. Nevím co mám dělat, věc v balíku jsem měla jako dárek k narozeninám.


Produkt

Vanička Babyborn (růžová, se sprchou)


Požadované řešení

Ráda bych dohledala co nejdříve svůj balík. Popřípadě pokud se nenajde, ráda bych obdržela peníze za dopravu+ samozřejmě za vaničku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2025 15:56, před 7 dny

Vzhledem k podobným stížnostem spotřebitelů máme za to, že tato stížnost směřuje ke společnosti Zásilkovna s.r.o., proto jsme na ni stížnost přeřadili.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Jestliže však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.