| Počet nahlášených stížností: | 760 |
| Z toho za letošní rok: | 239 |
| Stále v řešení: | 91 |
54%
46%
Dobrý den,
V pátek nám měla být doručena zásilka do Zboxu. Bohužel se tak nestalo, protože byl Zbox plný. Dnes dopoledne byla zásilka doručena. Za necelou hodinu však byla z logistických důvodů odebrána a odeslána zpět do depa, kam však ale do teď podle aplikace nedoputovala. Zásilku bychom si potrebovali vyzvednout do konce týdne, snažili jsme se proto dovolat na podporu pro zákazníky, abychom si zásilku mohli vyzvednout na depu. Asistent nám však nebyl schopen poradit, ani nás přesměrovat na příslušného zaměstnánce.
Prosím tedy o radu, jak situaci řešit.
dostupné v přirozených screenshotech
Chtěla bych buď mít možnost vyzvednout si zásilku v depu nebo vědět termín doručení do náhradního výdejního místa.
Rozumím, že se Zásilkovna snaží prostřednictvím ai asistentů filtrovat co největší množství obecných dotazů, ale přijde mi zákaznícky velmi nepřívětivé, aby asistent hovor položil v momentě, co zákazníkovi nedokáže odpovědět.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Upozorňujeme ale, že Zásilkovna si ve svých obchodních podmínkách vyhrazuje právo změnit výdejní místo na jiné, nejbližší volné, v případě, že kapacita zákazníkem vybraného místa je již naplněna (viz bod 4.6 všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna - https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf)
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.