Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:760
Z toho za letošní rok:239
Stále v řešení:91
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (469 z 760)

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Uvedená procenta vychází z 104 hodnocení od spotřebitelů help

#83772Doručení na adresu nefunguje.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2025, před 10 dny

Eva Mejzlíková

Znění stížnosti

Nefunkční služba doručení na adresu - jednalo se o zásilku z DATARTU, údajně s doručením do 24 hodin.- na rozdíl od seriózních dovozců interval pro doručení zásilky neohlásí e-mailem ani sms, řidiči netelefonují, večer v 18:30 PO CELODENNÍM ČEKÁNÍ zjistíte, že vám zásilku doručovanou na adresz nechali bůhvíkde. NEDOPORUČUJI, služby neodpovídají inzerovaným; konkurenční přepravci jsou sice o pár desetikorun dražší, ale fungují.

POKUD ZÁSÍLKOVNA NENÍ SCHOPNA DORUČENÍ NA ADRESU PROVOZOVAT, AŤ JEJ PROSTĚ NEINZERUJE.


Produkt

jednalo se o doručení parního mopu objednaného u společnosti DATART s údajným doručením do 24 hodin


Požadované řešení

Zeptejte se u konkurence, jak se to dělá. Ráno přijde e-mail s 2hodinovým intervalem, ve kterém můžete očekávat doručení. Stejná informace přijde jako sms na mobil. Asi 2-5 min. před příjezdem vám řidič zavolá, zda jste na adrese a čekáte na zásilku. Poté následuje předání.

POKUD ZÁSÍLKOVNA NENÍ SCHOPNA DORUČENÍ NA ADRESU PROVOZOVAT, AŤ JEJ PROSTĚ NEINZERUJE.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2025 08:11, před 7 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.