Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

68.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (560 z 820)

Hodnocení spokojenosti

68%
32%
Uvedená procenta vychází z 161 hodnocení od spotřebitelů help

#83799Špatně namarkovano

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2025, před 8 dny

Iva Bártů

Znění stížnosti

Dobrý den, při dnešním nákupu mi bylo namarkovano 10 ks brambor 10 kg místo 1ks.To se jistě může stát ale řešení vrácení peněz bylo naprosto nevhodné.Jsem po operaci kyčle a soused mě odvezl na větší nákup.Uctenku mám v mobilu tak jsem nákup kontrolovala až doma.Rozdil činil 495 Kč což je dost.Objednala jsem si taxi a jela zpět do obchodu.Chovani pracovníků obchodu Lety bylo naprosto otřesné.Kde mám nákup?? Jestli jste si nevšimli mám berle a nákup neunesu,je doma.Uctenku si máte kontrolovat v obchodě!!Atd..
Neochota a neprofesionální jednání.Kdyby pokladní markovala správně nemusím jezdit sem a tam a doprošovat se svých peněz.Prvotni problém obchodu mi docela nadělal problémy a řešení mohlo být slušnější.


Požadované řešení

Poučení zaměstnanců o slušném řešení vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2025 10:29, před 7 dny

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Jestliže byla spotřebiteli naúčtována vyšší částka, než kterou měl za zboží zaplatil, je možné platbu reklamovat. K reklamaci doporučujeme přiložit výpis z účtu, který potvrdí duplicitní platbu a účtenku, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.

Společnost je oprávněna účtovat si kupní cenou pouze za zboží, které si spotřebitel koupil. Platbu, která neodpovídá žádnému protiplnění ze strany společnosti, je povinna společnost vydat. V opačném případě by se z její strany mohlo jednat o zadržování peněžních prostředků bez právního důvodu, tedy o tzv. bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení.

Obecně ale chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2025 11:47, před 2 dny

Dobrý den, paní Bártů, děkujeme Vám za upozornění. Omlouváme se za chybné markování zboží na naší prodejně. Personál prodejny upozorníme a opakovaně proškolíme tak, abychom do budoucna podobným situacím předešli. Mrzí nás situace týkající se neadekvátní reakce našeho personálu a omlouváme se Vám za vzniklé potíže. Naším cílem je mít v prodejně vstřícný a profesionální personál, na který se naši zákazníci mohou s důvěrou kdykoliv obrátit. O to více je nám líto, že během Vašeho nákupu nebyla naše zásada dodržena a Vaše důležité sdělení rádi předáme odpovědným vedoucím pracovníkům naší prodejny, aby naši zaměstnanci jednali se zákazníky vždy s maximální ohleduplností a taktem. S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.