| Počet nahlášených stížností: | 760 |
| Z toho za letošní rok: | 239 |
| Stále v řešení: | 91 |
54%
46%
Dobrý den,
obracím se na Vás se stížností na nedoručení zásilky od společnosti Zásilkovna. Zásilka která mi měla být doručena do Z-Boxu.
Po zadání vyzvedávacího kódu Z-Box pouze cvaknul jako při otevření a zobrazilo se, že se zásilka nachází ve schránce č. 9, ale dvířka se neotevřela. Krátce poté mi přišlo oznámení, že balíček byl vyzvednut, což není pravda – zásilku jsem neobdržela.
Zásilka byla v hodnotě cca 1 000 Kč.
Při snaze vyplnit reklamaci přes online formulář jsem byla automaticky odkázána na odesílatele (společnost Temu), která mě však opět odkázala zpět na Zásilkovnu, protože je zásilka ve Vašem systému vedena jako „převzata“.
Zároveň se mi nepodařilo dovolat na zákaznickou linku Zásilkovna – zkoušela jsem to opakovaně (třikrát po 10 minutách a nyní přes 48 minut), ale nikdo hovor nezvedl.
Psala jsem na e-mail reklamace@zasilkovna.cz, ale obdržela jsem odpověď, že tato e-mailová adresa již nefunguje.
Při pokusu o znovu vyplnění online reklamace na webu Zásilkovny jsem byla opět automaticky odkázána na odesílatele (Temu).
V aplikaci nebo na webu Temu však není možnost nahlásit problém s neotevřením Z-Boxu, takže už nevím, kam se obrátit. Temu se mnou nechce nic řešit Zásilkovna také ne.
Připadá mi to jako začarovaný kruh – Zásilkovna mě odkazuje na Temu, Temu zase na Zásilkovnu, a mezitím jsem bez zboží i bez peněz.
Žádám o prošetření této situace a o náhradu nebo vrácení peněz.
Děkuji
S pozdravem
Drágová
Zásilkovna z-box se neotevřel
Vrácení zaplacené částky v plné výši, pokud zásilku nebude možné doručit.
Opětovné zaslání zásilky, pokud je doručení možné.
Prověření příčiny problému se Z-boxem a komunikace z vaší strany.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.