Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:760
Z toho za letošní rok:239
Stále v řešení:91
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (469 z 760)

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Uvedená procenta vychází z 104 hodnocení od spotřebitelů help

#83812Převážení zásilky sem a tam

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 hodin 58 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2025, před 7 dny

Jiří Karásek

Znění stížnosti

Už jednou se mi stalo, že tahle společnost převážela zásilku nepřetržitě asi deset dní do Z-Boxu a zpátky bez toho, aby se mě někdo zeptal, jestli to nelze uložit jinde. Což je úplně skvělé, když pak vidíte, jak s přepravovanými balíky zachází. A nyní, se zásilkou Z 402 9745 214 se děje evidentně to samé. Já tomu nerozumím. Soutěží snad o to, jak nas.at víc lidí než česká pošta? Nikdy si už neobjednám nic, co neumožňuje dopravu přes jiného dopravce. Absolutní zlo.


Produkt

Neschopnost Zásilkovny jako dopravce


Požadované řešení

Dopravit zboží by bylo fajn


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2025 21:52, před 7 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Upozorňujeme ale, že Zásilkovna si ve svých obchodních podmínkách vyhrazuje právo změnit výdejní místo na jiné, nejbližší volné, v případě, že kapacita zákazníkem vybraného místa je již naplněna (viz bod 4.6 všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna - https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf)

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2025 11:38, před 6 dny

Spotřebitel nás informoval, že jeho stížnost byla vyřešena. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.