| Počet nahlášených stížností: | 780 |
| Z toho za letošní rok: | 259 |
| Stále v řešení: | 88 |
53%
47%
Vážená Zasilkovno, to co předvádíte od dob, kdy nejste pod zakladatelkou, je diletanstvi nejvyššího stupně. Nekomunikujete se zákazníky, nedoručujete zásilky, jak je možné, že nemůžete doručit zásilku z důvodu výpadku systému Microsoft ( vždy je na koho to hodit), napíšete,že ji dovezete následující den, a? To, že se k vám nejde dovolat a nemáte na to, aby jste zaměstnali normální lidi případně, aby jste investovali do virtuálního asistenta už snad ani nepotřebuje komentář. Vaše Zita je tam jen proto, aby lidi točila do vývrtky. Poslední dva měsíce, jsou s vámi jen problémy. Depo 30 minut od ZBoxu a vy zásilku doručíte po 5 ti hodinách? Jako vážně? Tedy v lepším případě doručíte. Moji zásilku od prodejce máte na depu od 24.10.2025 dnes je 31.10. Buď přiznejte, že jste zásilku ztratili nebo ji prostě doručte! Nikdy už si neobjednám u prodejce, který bude nabízet dopravu přes společnost, která je totálně neschopna, vysmívá se lidem a nekomunikuje. Jako člověk pracující ve službách budu upozorňovat všude na vaše chování, nekomunikaci, diletanstvi a výsměch zákazníkům. Stejně je mi naprosto jasné, že stížnost odignorujete, stejně jako reklamace apod. Člověk potřebuje zásilku, kterou jste měli doručit v termínu a vy napíšete, že budete reagovat do 5ti dnů? Vážně? Zlaté gls, ppl, dpd a dokonce i Česká pošta.
Buďte tak laskaví a doručte zásilku!
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Upozorňujeme ale, že Zásilkovna si ve svých obchodních podmínkách vyhrazuje právo změnit výdejní místo na jiné, nejbližší volné, v případě, že kapacita zákazníkem vybraného místa je již naplněna (viz bod 4.6 všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna - https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf)
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, mrzí nás, že jste se tentokrát při doručení setkala s komplikací, a moc se za to omlouváme. Podle trasování by zásilka měla být už v pořádku u vás, je to tak? Nikola, tým Zásilkovny