Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:801
Z toho za letošní rok:280
Stále v řešení:109
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 801)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#83819doručení jiné zásilky s jiným obsahem

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2025, před měsícem

Zdeněk Janeba

Znění stížnosti

Odesílatel mi poslal balík (krabici) přes Z-Box a doručena mi byla igelitová obálka s jiným obsahem a očividně minimální hodnotou. Po urgenci na odesílatele mi bylo řečeno, že poslal krabici a zdokumentoval to.
Na balíčku který mi dorazil je několik štítků z obou stran, proč? Navíc je zde nalepený i štítek, který měl být na mém původním balíku. Takže se Zásilkovna chlubí, hurá doručeno. Bohužel nedoručeno. Reklamace na stránkách nelze vyplnit. Formuláře nejdou odeslat. Telefon nemá smysl s umělou inteligencí něco řešit. Na email když napíšete tak se s úsměvem vrátí, že byl nedoručený a máte vyplnit opět ty neodesílatelné formuláře.
Takže je to pořád dokola a nikde se nic neděje. Hodně smutné, Zásilkovna už není co bývala a koukám že stížností jen přibývá. Doufám, že se tím někdo bude zabývat, o kompenzaci mi nejde ale o obsah mé zásilky, tam je hodnota nejen finanční.
Takže balíček, který někdo odeslal pod kódem xxx a štítek z-boxu je xx je aktuálně u mě a dokonce i štítek, který patří asi pro můj balíček xxx
Budu moc rád, když se můj balíček dostane k nám.
Zdeněk Janeba


Produkt

nepochopitelná záměna balíčku


Požadované řešení

najít můj balíček, který mi byl odeslán s obsahem, který jsem si zaplatil !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2025 14:03, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 21:39, před měsícem

Dobrý den, omlouváme se, že došlo k záměně vaší zásilky. Naprosto chápeme, jak je tato situace nepříjemná, obzvláště pokud obsahem byly věci s citovou hodnotou, které nelze jednoduše nahradit. Podle systému byli kolegové v kontaktu s vámi i odesílatelem a záležitost už by měla být vyřešena, je to tak? Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.11.2025 16:21, před 29 dny


Zdeněk Janeba

Ano velmi nepříjemná situace to byla a jen díky velké náhodě a ochotě to pro nás dopadlo dobře. Není to ale díky Zásilkovně!!! Manželka totiž úplnou náhodou balíček dohledala na výdejním místě (kde si vyzvedáváme balíčky) společně s všímavou a hodnou paní, která nás tam často vídala a znala i naše jména. Proto věděla, že je tam jeden balíček na mé jméno, který je dle systému vydaný, ale fyzicky je u nich. Tudíž se s manželkou chtěla domluvit co a jak, při tom musela ještě volat do Zásilkovny, kde se to samozřejmě všechno zkomplikovalo a bylo nutné mi volat do práce, kde jsem musel potvrdit údaje o balíčku a obsah, který v něm měl být. Nakonec při naší smůle nemohla balíček zkontrolovat po telefonu paní na výdejním místě a potvrdit obsah, ale musel putovat opět do Prahy na depo, to jsem už nerozuměl ničemu, jen jsem doufal že se opět neztratí. Po několika urgencích a zprávách včetně nejednoho popisu obsahu balíčku bylo překontrolováno a odesláno opět na výdejní místo k nám. Konečně je balíček doma, hlavně jeho obsah. Díky náhodě a ochotné paní. Jinak bychom ho už určitě neviděli jako většina lidí, kteří sem píší. Bohužel po mnoha letech jsme se s paní rozloučili a přecházíme ke konkurenci, kde problémy (opakované) nemáme. Zásilkovna pro nás končí a už nikdy více

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.11.2025 15:55, před 26 dny

Dobrý den, pane Janebo, ještě jednou se za celou situaci omlouváme. Byť se se záměnou zásilek setkáme pouze v 0,01 % případů, moc nás každý z nich mrzí a děláme pokaždé maximum pro to, abychom správný balíček rychle dohledali. Ve většině případů se nám to také podaří a jsme moc rádi, že také tentokrát měl příběh díky pohotové reakci paní z výdejního místa dobrý konec. Nic to ale nemění na tom, že by se podobná věc vůbec neměla stát. Zaměříme se na to. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.