| Počet nahlášených stížností: | 801 |
| Z toho za letošní rok: | 280 |
| Stále v řešení: | 109 |
53%
47%
#83820Vydání zásilky jinému příjemci
Zásilka byla doručena na výdejní místo Id 839 Kamenice 133
547 01 Náchod, kde však byla vydána jinému příjemci.
Bylo mi předáno telefonní číslo na linku Zásilkovny, kde jsem se dovolala pouze na virtuální umělou inteligenci, se kterou se není možné domluvit. Když jsem chtěla přepojit na živého operátora, vyzvánělo několik minut a nikdo hovor nepřevzal.
Nejvíc mě mrzí, že jsem balíček měla jako dárek k narozeninám pro blízkou osobu a na oslavě mu ho nemohu předat.
Proškolení personálu, aby se to nestalo jiným zákazníkům.
Nahrazení virtuálního stroje myslícím člověkem.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, budeme rádi, když nám bližší detaily nahlásíte přes tento odkaz: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular. Kolegové situaci důkladně prošetří a postarají se rovněž o nápravu. Věříme, že se jednalo o ojedinělou záležitost, která se nebude opakovat. Uděláme pro to maximum. Nikola, tým Zásilkovny
Hodnocení: