Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:801
Z toho za letošní rok:280
Stále v řešení:109
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 801)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#83820Vydání zásilky jinému příjemci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2025, před měsícem

Alena Papežová

Znění stížnosti

Zásilka byla doručena na výdejní místo Id 839 Kamenice 133
547 01 Náchod, kde však byla vydána jinému příjemci.

Bylo mi předáno telefonní číslo na linku Zásilkovny, kde jsem se dovolala pouze na virtuální umělou inteligenci, se kterou se není možné domluvit. Když jsem chtěla přepojit na živého operátora, vyzvánělo několik minut a nikdo hovor nepřevzal.

Nejvíc mě mrzí, že jsem balíček měla jako dárek k narozeninám pro blízkou osobu a na oslavě mu ho nemohu předat.


Požadované řešení

Proškolení personálu, aby se to nestalo jiným zákazníkům.

Nahrazení virtuálního stroje myslícím člověkem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2025 14:05, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 21:42, před měsícem

Dobrý den, budeme rádi, když nám bližší detaily nahlásíte přes tento odkaz: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular. Kolegové situaci důkladně prošetří a postarají se rovněž o nápravu. Věříme, že se jednalo o ojedinělou záležitost, která se nebude opakovat. Uděláme pro to maximum. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.11.2025 07:05, před měsícem


Alena Papežová

Hodnocení: