Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:728
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

77.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (565 z 728)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 162 hodnocení od spotřebitelů help

#83860Mobilní tarif...

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2025, před 13 dny

Michal Lasovský

Znění stížnosti

Dobrý den,

rád bych podal stížnost na zaměstnance Vaší pobočky M. K., který mě při sjednávání služby uvedl v omyl. Při tel. komunikaci mi bylo řečeno, že je nutné při změně tarifu pořídit druhou SIM kartu, i když se později ukázalo, že to nebylo potřeba. Cítím se být uveden v omyl a poškozen tímto nepoctivým jednáním.

Prosím o prošetření situace a nápravu – například zrušení zbytečné sjednané SIM karty a vrácení případných poplatků.

Děkuji za pochopení a očekávám Vaši odpověď.

S pozdravem,
Michal Lasovsaky


Produkt

změna tarifu


Požadované řešení

vrácení peněz za 2 měsíce nevyužívání té dane sim karty ode dne: 18.9.2025 4.12.2025 kdy bude sim zrušena posle smluvních podmínek...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2025 14:33, před 11 dny

Pokud osoba učiní právní jednání v omylu týkajícím se rozhodující okolnosti a tento omyl byl vyvolán druhou stranou, považuje se takové právní jednání za neplatné (viz § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Právnickou osobu zastupují její zaměstnanci v rozsahu obvyklém vzhledem k jejich zařazení nebo funkci, přičemž rozhodující je stav, jak se tato skutečnost jeví veřejnosti (viz § 166 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Na základě tohoto ustanovení je podnikatel schopen být právně zavázán i jednáním svého zaměstnance učiněným telefonicky, pokud takové jednání odpovídá rozsahu jeho obvyklého zařazení nebo funkce a takto se jeví veřejnosti.

Jestliže tedy spotřebitel na základě informací od zaměstnance pořídil druhou SIM kartu a společně s tím zaplatil poplatek a následně bylo zjištěno, že toto jednání nebylo vůbec potřebné, je takové právní jednání neplatné.

V takovém případě je podnikatel povinen vrátit peněžní prostředky. V případě, že by tak neučinil, jednalo by se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2025 14:09, před 6 dny

Dobrý den, pane Lasovský, daná záležitost mě velmi mrzí. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2025 11:33, před 5 dny

Spotřebitel nás informoval, že jeho stížnost byla již kladně vyřízena přímo s danou společností. Proto ji uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.