Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:760
Z toho za letošní rok:239
Stále v řešení:91
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (469 z 760)

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Uvedená procenta vychází z 104 hodnocení od spotřebitelů help

#83862Zboží poslano úplně na jinou adresu než jsem chtěl!!!!

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2025, před 2 dny

Josef Janovsky

Znění stížnosti

Zboží poslano do jiného města, schválně jsem si chtěl ulehčit vyzvedávání zboží, ale je tomu naopak, jen mi to ztížili, Baliknmel být poslán na z-box v českém Těšíně u Kauflandu, ale zboží bylo odesláno do Albrechtic u ČŤ, což je asi 10km jinde, vzhledem k tomu že nemám auto, musel jsem cestovat za Českého Těšína do Havířova, z Havířova do Albrechtic, kde jsem si balík vyzvedl a následně jsem musel cestovat z Albrechtic do Havířova a pak zase zpátky do Českého Těšína. Tomu říkám super práce v doručování zásilek. Příště mi to můžete *** do Ostravy nebo třeba do Opavy. Jo Jane klidně si zajedu 100km pro balík!!!!!!


Produkt

----------


Požadované řešení

Aby to začalo fungovat normálně, klidně mi to dodejte do z-boxu 3ti, ale takové *** to je vrchol¡!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2025 12:00, před 11 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Upozorňujeme ale, že Zásilkovna si ve svých obchodních podmínkách vyhrazuje právo změnit výdejní místo na jiné, nejbližší volné, v případě, že kapacita zákazníkem vybraného místa je již naplněna (viz bod 4.6 všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna - https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf). Společnost by ale měla vybrat takové náhradní místo, kde si spotřebitel bude moci vyzvednout zboží za stejných podmínek jako na původně vybraném místě. Pokud si tedy spotřebitel například vybral jako výdejní místo Z-box, kterým má "otevírací dobu" 24 hodin denně, pak by společnost neměla zboží zaslat do prodejnu, která má omezenou otevírací dobu.

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.