Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:760
Z toho za letošní rok:239
Stále v řešení:91
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (469 z 760)

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Uvedená procenta vychází z 104 hodnocení od spotřebitelů help

#83867Nedodané zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2025, včera

Dana Neumanová

Znění stížnosti

Dne 23.10.25 bylo zásilkovnou avizováno dodání zboží od TEMU, nic nebylo dodáno,totéž zboží bylo opětovně avizováno dne 27.10 25, týž den jsem otevřela Z box ve Skalici u České Lípy, box byl prázdný, zásilka č. Z*** tam nebyla. 2,5 hodinové telefonování do zásilkovny nic nevyřešilo, příslib, že bude zboží dodáno do prodejny Buček Skalice se nesplnil.Prodejce Buček sdělil, že v tomto týdnu jezdil jiný řidič.
TEMU zboží uhradilo s tím, že po doručení zásilkovnou si zboží mohu nechat.


Produkt

Vozík pro přepravu těžkého materiálu do 70 kg, rozměr 63 ×38 cm


Požadované řešení

DORUČIT VOZÍK


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2025 11:46, před 11 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.