Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:760
Z toho za letošní rok:239
Stále v řešení:91
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (469 z 760)

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Uvedená procenta vychází z 104 hodnocení od spotřebitelů help

#83883Špatně doručená zásilka, špatná komunikace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 hodin 26 minut

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2025, před 8 hodinami

Karolína Prokopová

Znění stížnosti

Dobrý den, objednala jsem zboží v pondělí 3.11. a zásilka měla být zásilkovnou doručena ve středu 5.11, načež přišel ve středu e-mail s informací, že se nepovedlo zásilku doručit do Z-BOXU a může se příjezd protáhnout do dalšího pracovního dne. Nedalo mi to a dnes 6. listopadu jsem volala na zásilkovnu s dotazem, jestli opravdu bude zásilka doručena do dneška a vlastně jsem se dozvěděla, že se včera doručila do JBC místo do LBC a dnes se vrací zpět na depo a bude se znovu doručovat na objednanou adresu. Kdybych se o zásilku nezajímala, vůbec bych se nedozvěděla, že nastal nějaký problém a do teď nevím kdy bude doručeno. Objednávala jsem přes sebe tatínkovi, který je s tímto jednáním rozhodně nesouhlasí a přes tuto službu, už si nechce znovu objednat. Doufám v brzkou odpověď a vyřešení


Požadované řešení

Omluva a kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2025 14:49, před 8 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.