| Počet nahlášených stížností: | 760 |
| Z toho za letošní rok: | 239 |
| Stále v řešení: | 91 |
54%
46%
Dobrý den, objednala jsem zboží v pondělí 3.11. a zásilka měla být zásilkovnou doručena ve středu 5.11, načež přišel ve středu e-mail s informací, že se nepovedlo zásilku doručit do Z-BOXU a může se příjezd protáhnout do dalšího pracovního dne. Nedalo mi to a dnes 6. listopadu jsem volala na zásilkovnu s dotazem, jestli opravdu bude zásilka doručena do dneška a vlastně jsem se dozvěděla, že se včera doručila do JBC místo do LBC a dnes se vrací zpět na depo a bude se znovu doručovat na objednanou adresu. Kdybych se o zásilku nezajímala, vůbec bych se nedozvěděla, že nastal nějaký problém a do teď nevím kdy bude doručeno. Objednávala jsem přes sebe tatínkovi, který je s tímto jednáním rozhodně nesouhlasí a přes tuto službu, už si nechce znovu objednat. Doufám v brzkou odpověď a vyřešení
Omluva a kompenzace
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.