| Počet nahlášených stížností: | 780 |
| Z toho za letošní rok: | 259 |
| Stále v řešení: | 88 |
53%
47%
Posielal som cez Zásilkovnu balík s monitormi a počítačom – všetko poriadne zabalené, chránené fóliou aj styrodurom. Balík sa mi vrátil totálne poškodený – obité rohy, diery v krabici, prasknuté monitory.
Hneď v ten deň som im poslal e-mail s fotkami a popisom, ale nikto mi ani len neodpísal. Po čase som to podal znovu cez ich formulár a odpoveď?
Reklamácia zamietnutá, vraj som to poslal po 5 dňoch.
Keď som im napísal, že v tom majú zle dátumy (ktoré sa dajú jasne dokázať podľa ich vlastných e-mailov), tak to úplne ignorovali. Žiadna snaha niečo vyriešiť, len výhovorky.
Je to smiešne – človek im dá všetko podklady, fotky, a oni to ani neotvoria.
Takže áno, posielam to na ČTÚ, pretože takéto jednanie je čistý výsmech zákazníkom.
Monitor2x1počitač
Žádám, aby byla reklamace znovu řádně posouzena ze strany Zásilkovny, a to s přihlédnutím k tomu, že:
• Poškození zásilky jsem oznámil bez zbytečného odkladu e-mailem přímo Zásilkovně dne 29. 9., tedy ve lhůtě, kterou stanovují jejich podmínky.
• Mám k dispozici fotodokumentaci i e-mailovou komunikaci, která to potvrzuje.
• Zásilkovna uvedla ve své odpovědi nesprávné datumy podání i převzetí zásilky, čímž bylo rozhodnutí o zamítnutí reklamace chybné.
Z tohoto důvodu požaduji, aby Zásilkovna:
• uznala reklamaci,
• a uhradila mi náhradu škody za poškozené zboží (dva monitory a PC),
případně, pokud by nebylo možné škodu přesně vyčíslit, aby mi byla poskytnuta přiměřená finanční kompenzace podle hodnoty poškozeného obsahu zásilky.
Současně žádám, aby byl Zásilkovně uložen pokyn zlepšit komunikaci se zákazníky, protože na původní oznámení o poškození zásilky nikdo nereagoval.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, nechali jsme průběh reklamačního řízení prověřit a zjistili jsme, že reklamace byla vyhodnocena správně. Kromě toho, že nebyla splněna lhůta pro podání reklamace, zásilka překročila svými rozměry maximální povolený limit, takže i z tohoto důvodu bohužel nemůžeme reklamaci akceptovat. Děkujeme za pochopení. Tým Zásilkovny