Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:772
Z toho za letošní rok:251
Stále v řešení:80
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 772)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#83902Fatální selhání pracovníků Zásilkovny

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2025, před 11 dny

Jan Hrubeš

Znění stížnosti

Zásilka z Amazonu měla být doručena na adresu 3.11 o čemž jsem byl informován a mohl jsem průběžně sledovat polohu řidiče. Řidič ji měl na autě a mapa zobrazovala jeho cestu. Bohužel v 19:30 se nejspíše řidič rozhodl, že toho má dost a dopravu na adresu zrušil z neznámého důvodu (ani mě nikdo neinformoval). Druhý den jsem byl ujištěn operátorem, že zásilka se doručí ten den, tedy v úterý, řidič ji má prý naloženou. Nikdo se neozval. Středa, žádná zpráva o doručení. Operátor znovu potvrdil, že zásilka je u řidiče. Nic. Ani ve čtvrtek se nic nedělo. V pátek taky nic. Dnes je neděle a zásilku stále nemám. Hlavně že Zásilkovna má své heslo, Rychle a bezpečně, je to k smíchu. Depo v Hradci Králové je příběh sám o sobě. Tak neschopní lidi se opravdu nevidí. Pokud bych mohl na Amazonu zvolit dooravce, Zásilkovna by to určitě nebyla.


Produkt

Zboží objednané na Anazonu, který využívá dopravu Zásilkovny a není šance si zvolit jinou společnost.


Požadované řešení

Propustit všechny nezodpovědné zaměstnance


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2025 16:14, před 9 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 22:13, před 8 dny

Dobrý den, pane Hrubeši, takto by doručení nemělo proběhnout, omlouváme se za to. Je rozhodně dobře, že jste kontaktoval operátory. Udělají vše pro to, aby zásilka byla co nejdříve, prosíme vás proto zatím o trpělivost. Doufáme, že vám už brzy bude dělat radost. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.11.2025 06:22, před 7 dny


Jan Hrubeš

Zásilka byla konečně po devíti dnech doručena. Ani to se ale neobešlo bez problémů. Avizovaná doba dodání mezi 12:12 - 13:42 nebyla dodržena. Po minulých zkušenostech jsem nehodla čekat dál a odjel jsem. Ve 14:51 mi volal řidič, že má pro mě obě zásilky a je před domem. Když jsem navrhl, aby mi zásilku dodal do nejbližší výdejny kterou mám za rohem, tak mi sdělil, že tam nemá cestu. Takže asi 100m vzdálenost řidič odmítl zajet a zásilku uložit, tak jak to má v popisu práce. Nechtěl jsem se v autě dohadovat, takže nakonec jsme se domluvili, že to má nechat za brankou na popelnici. Toto jednání ale v pořádku rozhodně není.

Kontaktoval jsem během té doby i Amazon, pro který přepravu zajišťuje firma FAN a předává zásilky právě společnosti Zásilkovna. Slíbili, že stížnost předají. Moc šancí tomu ale nedávám. Protože není možnost si vybrat jinou doručovací společnost, tak jsem se rozhodl na Amazonu teď před vánoci nic nenakupovat. Za ty nervy mi to opravdu nestojí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.11.2025 16:02, včera

Dobrý den, Hrubeši, snažíme se přesný čas doručení vždy dodržet, někdy se ale během dne dopravní situace změní, proto se čas doručení může o něco lišit. V případě, že vás kurýr nezastihne na adrese, měl by zásilku uložit do výdejního místa v okolí, která má podle systému také volnou kapacitu. Předání za brankou opravdu není v pořádku a z bezpečnostních důvodů by se tomu kurýr měl vyvarovat. Věříme ovšem, že se vám snažil vyhovět, pokud jste ho o tento postup sám požádal. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.11.2025 16:23, včera


Jan Hrubeš

Hodnocení:

Komentář: No nevím, pokud to byl stejný řidič, který po celou dobu přesahující devět dnů zásilku vozil v autě, tak se tedy moc nesnažil. Při představě, že budu muset v následujících dnech podstoupi stejnou situaci, jsem raději navrhl řešení umístění zásilky za plot, protože mi řidič nehodlal vyjít vstříct a zásilku do výdejny odmítl uložit. Vzhledem k tomu, že jsem si na doručení již několikrát v minulosti stěžoval, tak by mě ani nepřekvapilo, že mi to řidič dělal naschvál. Je to sice jen spekulace, ale pokud to nebyl záměr, tak je to minimálně na finanční postih takovéhoto nespolehlivého pracovníka. Pokud to jen trochu půjde, tak se napříště službám Zásilkovny rozhodně vyhnu.