| Počet nahlášených stížností: | 801 |
| Z toho za letošní rok: | 280 |
| Stále v řešení: | 109 |
53%
47%
Poslal jsem na opravu a servis dva foťáky, flexaretu a altissu. Dva předměty který pro mě měli nevyčíslitelnou cenu, byli mi darovány dědou a byli jednou z mála věcí které mi po něm zůstali. Teď jsou fuč. Zásilka byla zaměněná a do servisu dorazili boty. Několik telefonátů a emailů později: foťáky se prý dohledat nepovedlo, neví komu je poslali. Člověk, kterému foťáky přišli, záměnu nenahlásil. Tím reklamace skončila. Chápu tedy správně, že tenhle systém je postaven na upřímnosti lidí? Že se sází na to, že každý pravdivě nahlásí špatnou zásilku? Protože pokud ano, tak to je dost směšný a naivní systém.
Nechci prachy z reklamace, chci zpátky svůj majetek.
2 poškozené foťáky, Metopa flexaret standart: zaseklá závěrka, Altissa Altix V: jedna vypadlá lamela v závěrce
Chci zpátky svůj majetek. Nechci peníze, ty foťáky pro mě nelze nacenit. A jestli zásilková nemá v plánu dědu vykopat a poprosit ho o jiný fotoaparát, tak bych rád zpátky svůj balík. Pokuste se ten balík dohledat znova. Je mi jedno jak.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Brandle, je nám velmi líto, že jste se dostal do této situace. Naprosto chápeme vaše rozhořčení, obzvláště pokud se jedná o jedinečné předměty s citovou hodnotou, které nelze jednoduše nahradit. Doporučujeme ve věci nadále jednat s týmem reklamací. Ujišťujeme vás, že uděláme maximum pro to, abychom vaši zásilku dohledali. Prověříme všechny možnosti, kde by zásilka mohla být, ne vždy se ale bohužel dohledání podaří. Omlouváme se. Nikola, tým Zásilkovny