Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:801
Z toho za letošní rok:280
Stále v řešení:109
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 801)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#83906Ztratili mi historické foťáky po dědovi

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2025, před měsícem

Tomáš Brandl

Znění stížnosti

Poslal jsem na opravu a servis dva foťáky, flexaretu a altissu. Dva předměty který pro mě měli nevyčíslitelnou cenu, byli mi darovány dědou a byli jednou z mála věcí které mi po něm zůstali. Teď jsou fuč. Zásilka byla zaměněná a do servisu dorazili boty. Několik telefonátů a emailů později: foťáky se prý dohledat nepovedlo, neví komu je poslali. Člověk, kterému foťáky přišli, záměnu nenahlásil. Tím reklamace skončila. Chápu tedy správně, že tenhle systém je postaven na upřímnosti lidí? Že se sází na to, že každý pravdivě nahlásí špatnou zásilku? Protože pokud ano, tak to je dost směšný a naivní systém.
Nechci prachy z reklamace, chci zpátky svůj majetek.


Produkt

2 poškozené foťáky, Metopa flexaret standart: zaseklá závěrka, Altissa Altix V: jedna vypadlá lamela v závěrce


Požadované řešení

Chci zpátky svůj majetek. Nechci peníze, ty foťáky pro mě nelze nacenit. A jestli zásilková nemá v plánu dědu vykopat a poprosit ho o jiný fotoaparát, tak bych rád zpátky svůj balík. Pokuste se ten balík dohledat znova. Je mi jedno jak.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2025 16:24, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 22:16, před měsícem

Dobrý den, pane Brandle, je nám velmi líto, že jste se dostal do této situace. Naprosto chápeme vaše rozhořčení, obzvláště pokud se jedná o jedinečné předměty s citovou hodnotou, které nelze jednoduše nahradit. Doporučujeme ve věci nadále jednat s týmem reklamací. Ujišťujeme vás, že uděláme maximum pro to, abychom vaši zásilku dohledali. Prověříme všechny možnosti, kde by zásilka mohla být, ne vždy se ale bohužel dohledání podaří. Omlouváme se. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.