| Počet nahlášených stížností: | 67 |
| Z toho za letošní rok: | 19 |
| Stále v řešení: | 5 |
45%
55%
Vyjádření dTestu
Společnost AUKRO s.r.o. na svých stránkách uvádí:
Nejčastější důvody pro zablokování účtu:
pozdní úhrada poplatků,
neúplné nebo neplatné údaje (jméno, firma, adresa, telefonní číslo),
opakované zveřejňování zboží, které je na našem seznamu zakázaných předmětů nebo předmětů povolených podmínečně,
opakované porušení pravidel, týkajících se zveřejňování nabídek či aukčních nabídek a jejich popisu,
opakované užívání účtu způsobem, který je v rozporu s našimi pravidly,
zasílání nabídek jiným uživatelům bez jejich svolení nebo jiný druh spamu,
odstranění osobních údajů z databáze (na žádost uživatele),
v systému komentářů dosáhne uživatel hodnocení -3,
jiné vážné porušení Obchodních podmínek.
Z popisu stížnosti si nejsme jisti, k čemu přesně mohlo dojít, nicméně na základě výše popsaných důvodů je však společnost oprávněna uživatelský účet zablokovat.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
důvod omezení účtu i podmínky pro obnovení spolupráce byly uživateli sděleny. Jedná se o omezení účtu z bezpečnostních důvodů. Majitel účtu v minulosti porušil Obchodní podmínky naší společnosti.
S pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče