| Počet nahlášených stížností: | 801 |
| Z toho za letošní rok: | 280 |
| Stále v řešení: | 109 |
53%
47%
Dva balíčky, které jsem podala přes Zbox - jeden před měsícem a jeden před 14 dny, se stále ani nepohnula z místa. Nikdo je nevyzvedl a rozhodně nejsou na cestě ke kupujícím, kteří za to zaplatili.
Nikdo to nezbeda na lince a já přišla o peníze i zboží.
Je to Zbox v Praze Štěchovická ulice.u zastávky Štěchovická.
Zbox odeslání zboží
Odeslat balíčky zákazníkům
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý dne, takto dlouho bez pohybu by zásilky rozhodně být neměly. Doporučujeme se proto obrátit na Vinted, měli by vám zde totiž pomoci s případnou reklamací. Omlouváme se za vzniklé komplikace. Nikola, tým Zásilkovny
Zasilkovna uznala oba balíčky jako ztracené.
Dále též zasilkovna reportuje Vintedu u jedné zásilky "VRÁCENO ODESÍLATELI", což je lež.
Nic se mi nevrátilo.
Vinted již proplatil peníze kupujícím ale mně za škodu na ukradeném zboží nikoliv. Oni vidí report VRÁCENO ODESÍLATELI.
Sice je technicky odesílatel VINTED a jemu též patří stížnost, ale to, že v Zásilkovne někdo systematicky vykrádá Zboxy, je holý fakt, a zaslouží si také prověření.
Z 320 *** - stále bez pohybu ale též ztracená nedohledana
Z 239 *** - označení Vráceno odesílateli
Vyjádření dTestu
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření. Čísla zásilek byly přesunuty do referenčních údajů.
S ohledem na výše uvedené přeřazujeme stížnost na společnost, aby se ke konkrétním zásilkám mohla vyjádřit.
Dobrý den, je nám líto, že se ani jednu z těchto dvou zásilek nakonec nepodařilo dohledat. Postup z naší strany byl správný, u reklamovaných zásilek se skutečně může v trasování ukázat tento stav. Doporučujeme proto situaci řešit přímo s Vinted - pokud se na nás tým Vinted obrátí, určitě mu kolegové situaci vysvětlí. Mrzí nás to, ale reklamace zásilek z Vinted lze řešit opravdu pouze přes Vinted, vychází to z podmínek spolupráce. Nikola, tým Zásilkovny