Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:801
Z toho za letošní rok:280
Stále v řešení:109
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 801)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#83918Odeslané zboží přes Zbox bez pohybu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2025, před měsícem

Tereza Emerson

Znění stížnosti

Dva balíčky, které jsem podala přes Zbox - jeden před měsícem a jeden před 14 dny, se stále ani nepohnula z místa. Nikdo je nevyzvedl a rozhodně nejsou na cestě ke kupujícím, kteří za to zaplatili.
Nikdo to nezbeda na lince a já přišla o peníze i zboží.

Je to Zbox v Praze Štěchovická ulice.u zastávky Štěchovická.


Produkt

Zbox odeslání zboží


Požadované řešení

Odeslat balíčky zákazníkům


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2025 16:31, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 22:18, před měsícem

Dobrý dne, takto dlouho bez pohybu by zásilky rozhodně být neměly. Doporučujeme se proto obrátit na Vinted, měli by vám zde totiž pomoci s případnou reklamací. Omlouváme se za vzniklé komplikace. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.12.2025 04:02, před 13 dny


Tereza Emerson

Zasilkovna uznala oba balíčky jako ztracené.
Dále též zasilkovna reportuje Vintedu u jedné zásilky "VRÁCENO ODESÍLATELI", což je lež.
Nic se mi nevrátilo.
Vinted již proplatil peníze kupujícím ale mně za škodu na ukradeném zboží nikoliv. Oni vidí report VRÁCENO ODESÍLATELI.
Sice je technicky odesílatel VINTED a jemu též patří stížnost, ale to, že v Zásilkovne někdo systematicky vykrádá Zboxy, je holý fakt, a zaslouží si také prověření.

Z 320 *** - stále bez pohybu ale též ztracená nedohledana
Z 239 *** - označení Vráceno odesílateli

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2025 13:16, před 9 dny

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření. Čísla zásilek byly přesunuty do referenčních údajů.

S ohledem na výše uvedené přeřazujeme stížnost na společnost, aby se ke konkrétním zásilkám mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2025 15:29, před 9 dny

Dobrý den, je nám líto, že se ani jednu z těchto dvou zásilek nakonec nepodařilo dohledat. Postup z naší strany byl správný, u reklamovaných zásilek se skutečně může v trasování ukázat tento stav. Doporučujeme proto situaci řešit přímo s Vinted - pokud se na nás tým Vinted obrátí, určitě mu kolegové situaci vysvětlí. Mrzí nás to, ale reklamace zásilek z Vinted lze řešit opravdu pouze přes Vinted, vychází to z podmínek spolupráce. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.