| Počet nahlášených stížností: | 801 |
| Z toho za letošní rok: | 280 |
| Stále v řešení: | 109 |
53%
47%
Dne 10.10.2025 jsem odeslal řádně označený balíček prostřednictvím zásilkovny - Zboxu, ten byl dne 12.10.2025 přijat do přepravy, ale příjemci již byl doručen zcela jiný balíček. Po zadaní reklamace se však mnou odeslaný balíček najít nepodařilo a byl jsem vyrozuměn, že mi bude zaslána částka ve výši 300,-Kč jako odškodné s tím, že jsem si tento nepřipojistil. Zároveň jsem podal stížnost na vyřešení mé reklamace, kde mi pouze bylo stroze konstatována, že přiznávají pochybení, ale musejí postupovat podle obchodních podmínek.
Trasovací číslo ***
Poskytovatel služby by měl dohledat balíček, který byl podán přes Zbox. V případě zjištění, že pochybil pracovník nebo se stala chyba v jejich systému, za tuto ztrátu nést zodpovědnost a dlouhodobému klientovi poskytnout patřičnou náhradu.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud si zákazník zásilku nepojistil, pak v souladu se zákonem č. 29/2000 Sb., o poštovních službách společnost Zásilkova opravdu může za ztracenou zásilku vydat kompenzaci paušální kompenzaci 300 Kč.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Tvrdíku, je nám to líto, ale zásilku se bohužel přes veškerou snahu nepodařilo dohledat. Kolegové proto uznali vaši reklamaci. Výše kompenzace je určena tím, jak byla zásilka ohodnocena při odeslání. Základní hodnota všech zásilek je 300 Kč, proto pokud posíláte zboží dražší, doporučujeme toto nastavení změnit v rámci služby Kompenzace hodnoty zásilky (poslední krok objednávky). Zajistíte tím, že v případě uznané reklamace obdržíte kompenzaci v odpovídající výši. Omlouváme se za komplikace, které vám vznikly. Nikola, tým Zásilkovny