Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:801
Z toho za letošní rok:280
Stále v řešení:109
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 801)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#83923Ztráta zásilky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2025, před měsícem

Zbyněk Tvrdík

Znění stížnosti

Dne 10.10.2025 jsem odeslal řádně označený balíček prostřednictvím zásilkovny - Zboxu, ten byl dne 12.10.2025 přijat do přepravy, ale příjemci již byl doručen zcela jiný balíček. Po zadaní reklamace se však mnou odeslaný balíček najít nepodařilo a byl jsem vyrozuměn, že mi bude zaslána částka ve výši 300,-Kč jako odškodné s tím, že jsem si tento nepřipojistil. Zároveň jsem podal stížnost na vyřešení mé reklamace, kde mi pouze bylo stroze konstatována, že přiznávají pochybení, ale musejí postupovat podle obchodních podmínek.


Produkt

Trasovací číslo ***


Požadované řešení

Poskytovatel služby by měl dohledat balíček, který byl podán přes Zbox. V případě zjištění, že pochybil pracovník nebo se stala chyba v jejich systému, za tuto ztrátu nést zodpovědnost a dlouhodobému klientovi poskytnout patřičnou náhradu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2025 16:35, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud si zákazník zásilku nepojistil, pak v souladu se zákonem č. 29/2000 Sb., o poštovních službách společnost Zásilkova opravdu může za ztracenou zásilku vydat kompenzaci paušální kompenzaci 300 Kč.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2025 22:22, před měsícem

Dobrý den, pane Tvrdíku, je nám to líto, ale zásilku se bohužel přes veškerou snahu nepodařilo dohledat. Kolegové proto uznali vaši reklamaci. Výše kompenzace je určena tím, jak byla zásilka ohodnocena při odeslání. Základní hodnota všech zásilek je 300 Kč, proto pokud posíláte zboží dražší, doporučujeme toto nastavení změnit v rámci služby Kompenzace hodnoty zásilky (poslední krok objednávky). Zajistíte tím, že v případě uznané reklamace obdržíte kompenzaci v odpovídající výši. Omlouváme se za komplikace, které vám vznikly. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.