| Počet nahlášených stížností: | 801 |
| Z toho za letošní rok: | 280 |
| Stále v řešení: | 109 |
53%
47%
Již nekolikátá ztracená zásilka. Komunikace hrozná. Při zadání dohledání zásilky skoro žádná snaha najít zásilku a doba na vyřízení stížnosti, tak o té raději mluvit nebudu. Zásilkovnu už nikdy více. Tolik neschopných lidí jsem ještě nezažil.
Odeslání zásilky přes aplikaci, podání na podacím místě Zásilkovny
Dohledání ztracené zásilky, vrácení platby za odeslání, omluva
Číslo zásilky: ***
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud si zákazník zásilku nepojistil, pak v souladu se zákonem č. 29/2000 Sb., o poštovních službách společnost Zásilkova opravdu může za ztracenou zásilku vydat kompenzaci paušální kompenzaci 300 Kč.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Zahálko, podle trasování by s vámi měli být již v kontaktu kolegové z týmu reklamací, doporučujeme proto záležitost vyřídit přímo s nimi. Děkujeme, tým Zásilkovny