| Počet nahlášených stížností: | 772 |
| Z toho za letošní rok: | 251 |
| Stále v řešení: | 80 |
53%
47%
Poslal jsem zásilkovnou dva notebooky + dvě nabíječky v hodnotě 40 tisíc Kč *** 14.10.2025.
Odpověd zásilkovny:
Dobrý den, děkuji za vaši odpověď a upřesnění situace.
Ve spolupráci s dalšími kolegy jsme důkladně prověřili všechna místa, kde by se vaše zásilka mohla nacházet, ale bohužel se nám ji nepodařilo dohledat.
Při odesílání zásilky jste nevyužil službu Kompenzace hodnoty zásilky, která by umožnila vyšší krytí škody. Z toho důvodu vám v souladu s našimi obchodními podmínkami bude proplacena částka ve výši 300 Kč a vrácena platba za dopravné.
Podklady k proplacení škody jsem předal/a kolegům z finančního oddělení. Částku 300 Kč vám vyplatíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dní.
Při odeslání zásilek s vyšší hodnotou doporučujeme příště službu Kompenzace hodnoty zásilky využít. Najdete ji ve 4. kroku při vytváření zásilky v aplikaci, jedná se o příplatek v řádech korun a díky využití služby vám v případě poškození nebo ztráty zásilky vyplatíme částku ve výši skutečné škody až do 10 000 Kč.
Moc mě mrzí způsobené komplikace a ještě jednou se vám omlouvám. Uděláme maximum, aby se podobná situace neopakovala.
Zásilkovna sama o sobě uvádí:
Zásilkovna ztrácí přibližně 0,01% zásilek, což znamená, že dochází k záměnám v naprosto výjimečných případech. Hlavními příčinami jsou špatně zabalené zásilky, u kterých se může odlepit štítek, nebo nečitelné či chybějící podací kódy, zejména u Z-BOXů.
Další moje ztracená zásilka *** 1.7.2025. Obě zásilky správně zabalené. Poslal jsem zhruba 5 zásilek za poslední 3 měsíce z toho dvě byly ukradené.
Zásilkovna sama říká že ztráta zásilek nastává v 0.01% případů tudíž se již nejedná o ztráty zásilkek ale systematické krádeže zásilek které se dějí poslední rok. Zásilkovnu používám přes deset let a dříve se nic takového nedělo.
Žádám o proplacení celé částky 40 tisíc Kč, jelikož se nejedná o problém s doručením zásilky jako ztráta nebo záměna ale systematické krádeže zásilek.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud si zákazník zásilku nepojistil, pak v souladu se zákonem č. 29/2000 Sb., o poštovních službách společnost Zásilkova opravdu může za ztracenou zásilku vydat kompenzaci paušální kompenzaci 300 Kč.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.