Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:772
Z toho za letošní rok:251
Stále v řešení:80
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 772)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#83965Neuznaná reklamace za záměnu balíčku.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2025, před 6 dny

Jakub Černý

Znění stížnosti

Dnes jsem obdržel zprávu od Zásilkovny že si mám vyzvednout balíček v Z boxu. Po naťukání kódu jsem obdržel balíček který nebyl adresován mě. Balíček patřil mému sousedovi a po předaní balíčku sousedovi jsem dostal od něho jeho kód na Z box. Myslel jsem že tam bude můj balíček. Ale po zadáni kódu se znovu otevřela ty stejná dvířka a samozřejmě uvnitř již nic nebylo.
Po telefonátu na centrálu Zásilkovny mi AI řekla že mám podat reklamaci. Po sepsání reklamace okamžitá reakce že oni to řešit nebudou abych řešil s odesilatelem což je TEMU. Zkusil jsem i Temu a bylo mi napsáno že u nich chyba není abych řešil s dopravcem takže Zásilkovna.


Požadované řešení

Chci svůj balíček. A nebo peníze. cena byla 1700kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2025 13:02, před 3 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Jestliže zásilka nebyla pojištěna, je dle obchodních podmínek společnosti Zásilkovna povinna uhradit paušální náhradu škody ve výši 300 Kč.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní předáváme stížnost společnosti, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.