Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:772
Z toho za letošní rok:251
Stále v řešení:80
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 772)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#83966Zapomenutá zásilka , neschopnost se dovolat na infolinku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2025, před 6 dny

Radek Pulec

Znění stížnosti

Volání na infolinku, možná po hodině přepojení na živého operátora. Z aplikaci jasně dané že dnes se balík bude doručovat ale AI kolegyně ZITA nevidí zásilku , takže ji neuvidí ani skutečný kolega a pokaždé přepojení na nějaké zákaznické centrum TEMU, kde každá Volba na klávesnici končí děkujeme nashledanou.
Dnes s mým balíkem bylo manipulováno ale JAKO JEDINÝ , nevyrazil z depa , očividně na něj někdo zapomněl. Takže místo slíbeného pátku bude v úterý.
Mockrát děkuji Zásilkovna, “snažíme se doručit balíček do 24h od doby co je u nás.”


Produkt

Balíček zapomenut na depu , neschopnost se dovolat na depo


Požadované řešení

Opravit umělou inteligenci , už takhle člověk ztrácí nervy na to kde balík má případně jestli je někde vůbec a nedokáže se dovolat na infolinku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2025 13:03, před 4 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Pokud tedy zásilka byla objednána z e-shopu TEMU, pak je vhodné řešit nedodání s tímto e-shopem.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.