Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:729
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

77.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (565 z 729)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 162 hodnocení od spotřebitelů help

#83980Zmizelý kredit

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2025, před 5 dny

Darina Hricková

Znění stížnosti

Dobila jsem si kredit za 600,- , koupila jsem si něco přes kredit za 295,- a zbytek peněz se někam ztratil. Volala jsem na linku nebyli jste mi schopni pomoct, operátor byl mladý a drzý a bylo by fajn kdyby prošli nějakým školením aby věděli jak jednat s nasranými klienty. Že nemá věšteckou kouli mě nezajímá, takto se nemá co bavit se zákazníkem.


Produkt

Kredit


Požadované řešení

Vrátit chybějící kredit a co nejdříve. Dobito bylo za 600,- z toho jsem stihla jednu platbu za 295,- takže poprosím o 305,- které mi dlužíte.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2025 13:44, před 3 hodinami

K špatnému vyúčtování:

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb má právo uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V tomto případě by se také mohlo jednat o bezdůvodné obohacení, přičemž platí, že o bezdůvodné obohacení se jedná, zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

K chování zaměstnance:

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.