Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:782
Z toho za letošní rok:261
Stále v řešení:90
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 782)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#83993Ztratili mi unikátní nesehnatelnou součástku za 3000, ale znehodnotili tak věc za 70000. Navíc měsíce nekomunikují

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2025, před 9 dny

Libor Správka

Znění stížnosti

Sehnal jsem nesehnatelnou součást k chladící jednotce. Zaplatil. Prodejce předal, Zqsilkovna potvrdila přijetí. Po dvou dnech mne informovali, že box je plný, znovu zkusí druhý den z depa. Od té doby nic. Učinil jsem dotaz, přijali, dali číslo, slíbili reakci do 48 hod. Po dalších 14. dnech jsem znovu reklamoval přes jejich chatbox, znovu potvrdili přijetí automatem s příslibem. Uplynulo dalších 20 dnů. Reakce žádná, až na to, 6e dodávka zmizela ze seznamu nedodaných. Mám komunikaci. Reklamační číslo xxx.


Produkt

Řídící elektronická jednotka Dometic


Požadované řešení

Komunikovat. Dohledat a dodat. Dodání jiné osobě váže přece na aplikaci a na kódu zásilky. Kromě toho i na pisemné adrese...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 08:03, před 5 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Upozorňujeme ale, že Zásilkovna si ve svých obchodních podmínkách vyhrazuje právo změnit výdejní místo na jiné, nejbližší volné, v případě, že kapacita zákazníkem vybraného místa je již naplněna (viz bod 4.6 všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna - https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf)

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.