Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:801
Z toho za letošní rok:280
Stále v řešení:109
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 801)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#84007Ztráta zásilky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

24 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2025, před 25 dny

Pavel Rybář

Znění stížnosti

dobrý den, v podstatě se jedná o opakující se pochybení, které tu řešili již zákazníci přede mnou. Podal jsem zásilku přes Z-BOX, adresátovi byla doručena zásilka jiná. Tu vrátil Zásilkovně ( poté, co se nám tam podařilo na 10 pokus dovolat) a mnou odeslaná zásilka se nenašla. Jednalo se o silniční sadu Ultegra 2x12, kterou jsem prodával přes cyklobazar za 20.000,- Kč. Ty jsem kupci samozřejmě vrátil. Zásilkovna uznala reklamaci s tím, že balíček se nepodařilo dohledat a že kompenzují 300,- Kč. Děkuji velice. Nepochopím, jak se může v době elktronické ztratit balík, případně pokud ho doručili jinému adresátovi, že ten se nepřizná. Je to smutný příběh o tom, jak Zásilkovna není tím, čím bývala. Vlastně ani nevím, jestli na moje maily reaguje jenom umělá inteligence nebo se opravdu někdo pokusil ten balík fyzicky najít.


Požadované řešení

náhrada způsobené škody


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 09:29, před 23 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

v případě, že si zákazník zásilku nepojistil, pak v souladu se zákonem č. 29/2000 Sb., o poštovních službách společnost Zásilkova opravdu může za ztracenou zásilku vydat kompenzaci paušální kompenzaci 300 Kč.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2025 16:11, před 10 dny

Dobrý den, pane Rybáři, mrzí nás, že došlo ke ztrátě vaší zásilky, to by se rozhodně nemělo stát a moc se za to omlouváme. Kolegové určitě udělali maximum, aby zásilku dohledali, ale bohužel ne vždy se to podaří. Co se týče kompenzace, její výše je určena tím, jak zásilku ohodnotíte při odeslání. Základní hodnota je nastavena na 300 Kč, když ale zaškrtnete políčko Kompenzace hodnoty zásilky, můžete uvést cenu skutečnou až do výše 10 000 Kč. Budete pak mít jistotu, že obdržíte odpovídající odškodné, pokud se se zásilkou cokoli stane. Nikča, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.