Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:776
Z toho za letošní rok:255
Stále v řešení:84
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 776)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#84011Uvízlá zásilka v Z-boxu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2025, včera

Naďa Suchánková

Znění stížnosti

Zaslala jsem zásilku přes Z-box. Jednalo se o vrácení zboží do e-shopu. Protože mám aplikaci Zásilkovny tak jsem sledovala dodání zásilky. Když ani po šesti dnech nedošlo k žádnemu pohybu mé zásilky, obrátila jsem se na zákaznickou linku Zásilkovny. Protože jsem byla dotěrná tak mě robot na této lince nakonec přepojil na pracovníka zákaznické linky. Poté mi bylo sděleno, že se pracovníkovi dopravy zásilek nepodařilo otevřít Z-box!!! Promiňte, ale větší blbost nebo výmluvu jsem fakt neslyšela. Nejen že mi stále běží lhůta pro včasné vrácení zboží do e-shopu, ale ještě jsem za tento zázrak zaplatila 129Kč.


Produkt

zásilka zaslaná přes Z-box


Požadované řešení

Zásilkovna by měla své zákazníky informovat sama o nedodání zboží a ne čekat, až se zákazník ozve sám. A také se trochu starat o to, když už se to stane, aby řešení bylo rychlé. (A ne stále promiňte a čekejte)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 10:07, před hodinou

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.