| Počet nahlášených stížností: | 776 |
| Z toho za letošní rok: | 255 |
| Stále v řešení: | 84 |
53%
47%
Zaslala jsem zásilku přes Z-box. Jednalo se o vrácení zboží do e-shopu. Protože mám aplikaci Zásilkovny tak jsem sledovala dodání zásilky. Když ani po šesti dnech nedošlo k žádnemu pohybu mé zásilky, obrátila jsem se na zákaznickou linku Zásilkovny. Protože jsem byla dotěrná tak mě robot na této lince nakonec přepojil na pracovníka zákaznické linky. Poté mi bylo sděleno, že se pracovníkovi dopravy zásilek nepodařilo otevřít Z-box!!! Promiňte, ale větší blbost nebo výmluvu jsem fakt neslyšela. Nejen že mi stále běží lhůta pro včasné vrácení zboží do e-shopu, ale ještě jsem za tento zázrak zaplatila 129Kč.
zásilka zaslaná přes Z-box
Zásilkovna by měla své zákazníky informovat sama o nedodání zboží a ne čekat, až se zákazník ozve sám. A také se trochu starat o to, když už se to stane, aby řešení bylo rychlé. (A ne stále promiňte a čekejte)
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.