Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:778
Z toho za letošní rok:257
Stále v řešení:86
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 778)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#84019Přesměrování zásilky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2025, včera

David Vepřek

Znění stížnosti

Objednal jsem si zboží a jako adresu dodání jsem zvolil Zásilkovnu a to z důvodu vyzvednutí zásilky i v pozdní hodinu. Bez jakékoliv možnosti domluvy mi Zásilkovna přesměrovala balíček do výdejny s omezenou pracovní dobou, což mi zkomplikovalo vyzvednutí. Nevadilo by mi doručení o den, dva později, ale toto jednání se mi nelíbí.

Vepřek


Produkt

Z 309 7801 301


Požadované řešení

Stačilo by ze strany Zásilkovny zvednout telefon a domluvit se se zákazníkem na změně datumu doručení, nebo vyzvedávacího boxu poblíž.
Otázka pěti minut a byl by problém vyřešen.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 10:56, před hodinou

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Upozorňujeme ale, že Zásilkovna si ve svých obchodních podmínkách vyhrazuje právo změnit výdejní místo na jiné, nejbližší volné, v případě, že kapacita zákazníkem vybraného místa je již naplněna (viz bod 4.6 všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna - https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf)

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.