Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:779
Z toho za letošní rok:258
Stále v řešení:87
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 779)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#84030Opakovaná zpoždění

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

22 hodin 14 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2025, před 22 hodinami

Maja Kujawa

Znění stížnosti

Dobrý den všem,
ráda bych vyjádřila svou nespokojenost se službou Zásilkovny.
Už několikrát se mi stalo, že balíček přišel pozdě bez žádného vysvětlení, zákaznickou podporu nebyla ochotna ani odepsat na můj e-mail apod.
Někdy se mi stane, že se o svůj dva dny zpožděný balík bojím natolik, že se rozhodnu napsat na zákaznickou podporu. Oni mi ale odepíšou další den odpoledne, že přece zásilka je doručena, tak co to tady řeším.
Vždy, když moje zásilka je ve stavu PŘIJATO NA DEPU, PLZEŇ UNIVERZITNÍ, zajímá mě kdy a jestli vůbec přijde. Recenze na tomto depu jsou horší než recenze nějaké psychiatrické léčebny.
Zásilkovno, pro mě už nemusíte dělat vůbec nic. Nepotřebuju a ani nechci cokoliv reklamovat, ale prosím, jestli chcete mít víc zákazníků, tak zásilky doručujte včas a napravte systém zákaznické podpory.
Děkuji, M.K.


Produkt

Hrůza.


Požadované řešení

Zásilkovno, pro mě už nemusíte dělat vůbec nic. Nepotřebuju a ani nechci cokoliv reklamovat, ale prosím, jestli chcete mít víc zákazníků, tak zásilky doručujte včas a napravte systém zákaznické podpory.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 11:35, před 3 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.