| Počet nahlášených stížností: | 780 |
| Z toho za letošní rok: | 259 |
| Stále v řešení: | 88 |
53%
47%
V eshopu smarty.cz jsem si objednal a zaplatil zboží v hodnotě 1 457,-Kč
Při vyzvednutí zásilky, bohužel v boxu byla zásilka pro jiného zákazníka.
Učinil jsem reklamaci na stránkách zásilkovny. Přišlo číslo přidělené k reklamaci, toť vše.
Na zásilkovnu se nelze dovolat a pořešit jejich chybu.
Balíček pro cizího adresáta jsem možná chybně odevzdal sám adresátovi, z důvodů, že jsem ho znal. Balíček mi bohužel nešel vrátit zpět. Fotku vyzvednutého balíčku mám.
Xiaomy 120w nabijčeka, herní sluchátka
Vrácení peněz.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.