Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:783
Z toho za letošní rok:262
Stále v řešení:91
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 783)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#84054Stálé nedoručení zásilky, cesta: Luhačovice - Praha 5 trvá již 10 dnů

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2025, před 6 dny

Dana Hájková

Znění stížnosti

Odesláno 12.11. z Luhačovic, 13.11. Depo Nučice, pak zbytečná cesta do Ústí nad Labem, 21.11. opět Depo Nučice.
Urgováno 2x - ze strany odesílatele i příjemce. Bylo přislíbeno, že 21.11. bude zásilka k dispozici na odběrovém místě. Dnes 22.11. zásilka stále v Depo Nučice, kam původně dorazila před 9 dny. Odběrné Místo vyzvednutí je na Praze 5. Měl to být dárek . Oslava se koná dnes. Naprosto nespolehlivá společnost. Již nikdy více!!! Měli by vrátit poštovné za takovéto nespolehlivé služby.


Požadované řešení

Doručení, co nejdříve. Zásilka byla odesílateli zaplacená.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2025 11:33, před 3 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

v případě, že si zákazník zásilku nepojistil, pak v souladu se zákonem č. 29/2000 Sb., o poštovních službách společnost Zásilkova opravdu může za ztracenou zásilku vydat kompenzaci paušální kompenzaci 300 Kč.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.