Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:730
Z toho za letošní rok:25
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

77.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (565 z 730)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 162 hodnocení od spotřebitelů help

#84055Vodafone Czech Republic

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2025, před 3 dny

Miroslav Vojtíšek

Znění stížnosti

Vážené Vásestížnosti.cz,
​Tímto podávám stížnost na operátora Vodafone Czech Republic.
​V jsem kontaktoval/a operátora s požadavkem na přidání doplňkového datového balíčku ke svému stávajícímu tarifu databezlimtu .
​Operátor mi však odmítl datový balíček aktivovat samostatně a podmiňuje jeho získání kompletní změnou mého současného tarifu na Data mobilní internet , který obsahuje pro mě nevýhodné/nechtěné změny (např. v ceně, v objemu volných minut/SMS, atd.).
​Trvám na zachování svého stávajícího tarifu pro volání a SMS a požaduji, aby mi bylo umožněno dokoupit a aktivovat pouze požadovaný datový balíček mobilní internet , pokud ji znáte] bez nutnosti provádět jakékoliv jiné změny v mé smlouvě či tarifu.
​Děkuji za prošetření a pomoc.
​S pozdravem,
Miroslav Vojtíšek
***
​Máte k dispozici konkrétní datum a Vodafone Czech Republic Děkuji za odpověď Vojtíšek


Produkt

Mobilní internet


Požadované řešení

Vrátit původní tarif Mobilní internet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2025 13:46, před 13 hodinami

Operátor si v rámci své svobody podnikání může podmínky pro získání a provozování služby nastavit podle svého. Podmínky služeb ale musí být stejné pro všechny zákazníky a nesmí být diskriminační, různé doplňkové služby ale mohou být vázány například na různé tarify. Pokud tedy spotřebitel nesplňuje požadavky pro získání doplňkového balíčku, nemusí mu ho operátor poskytnout.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.