| Počet nahlášených stížností: | 730 |
| Z toho za letošní rok: | 25 |
| Stále v řešení: | 4 |
53%
47%
Vážené Vásestížnosti.cz,
Tímto podávám stížnost na operátora Vodafone Czech Republic.
V jsem kontaktoval/a operátora s požadavkem na přidání doplňkového datového balíčku ke svému stávajícímu tarifu databezlimtu .
Operátor mi však odmítl datový balíček aktivovat samostatně a podmiňuje jeho získání kompletní změnou mého současného tarifu na Data mobilní internet , který obsahuje pro mě nevýhodné/nechtěné změny (např. v ceně, v objemu volných minut/SMS, atd.).
Trvám na zachování svého stávajícího tarifu pro volání a SMS a požaduji, aby mi bylo umožněno dokoupit a aktivovat pouze požadovaný datový balíček mobilní internet , pokud ji znáte] bez nutnosti provádět jakékoliv jiné změny v mé smlouvě či tarifu.
Děkuji za prošetření a pomoc.
S pozdravem,
Miroslav Vojtíšek
***
Máte k dispozici konkrétní datum a Vodafone Czech Republic Děkuji za odpověď Vojtíšek
Mobilní internet
Vrátit původní tarif Mobilní internet
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Operátor si v rámci své svobody podnikání může podmínky pro získání a provozování služby nastavit podle svého. Podmínky služeb ale musí být stejné pro všechny zákazníky a nesmí být diskriminační, různé doplňkové služby ale mohou být vázány například na různé tarify. Pokud tedy spotřebitel nesplňuje požadavky pro získání doplňkového balíčku, nemusí mu ho operátor poskytnout.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.