Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:821
Z toho za letošní rok:37
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

68.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (561 z 821)

Hodnocení spokojenosti

68%
32%
Uvedená procenta vychází z 161 hodnocení od spotřebitelů help

#84103neplatná akční cena

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

20 hodin 32 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2025, před 21 hodinami

Miloš Bořický

Znění stížnosti

Dobrý den, chci podat stížnost na vaší prodejnu v Českobrodské ulici, P-9. v Inzerci uvádíte ve středu prodej black friday sýru eidam dva za jeden s aplikací lidl plus. Po zakoupení mi však sleva nenaběhla, když jsem se ptal prodavačky, ta po kontrole řekla, že to prostě nenabíhá a že s tím nic nenadělá. Mnou přivolaný vedoucí mi pak tvrdil, že drobným písmem je na cenovce dodáno, že platí pouze s kupónem a že to je marketing. Skoro se mi vysmál. Našel jsem inzerci na vašich stránkách, kde o kupónu není nic napsáno. Hodláte to nějak řešit? Jinak dávám podnět na obchodní inspekci. S pozdravem M. Bořický


Požadované řešení

nevím, jsem stále velmi rozezlen


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2025 14:41, před 2 hodinami

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Pokud chce spotřebitel využít slevové akce, pak je třeba, aby splnil podmínky, které si podnikatel stanoví. V případě, že podnikatel podmíní získání slevy aktivací kupónu v aplikaci, pak je třeba tento kupon pro získání slevy aktivovat, v opačném případě nemusí podnikatel spotřebiteli slevu přiznat. Je ale třeba, aby podnikatel podmínky u dané akce srozumitelně uváděl.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.gov.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.