Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:801
Z toho za letošní rok:280
Stále v řešení:109
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 801)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#84148Nekompetentní chování a nulová snaha najít řešení

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

12 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2025, před 12 dny

Ivana Šlahařová

Znění stížnosti

Zásilkovna mi poslala zprávu, že je box plný a že doručí v následující den. V DEPU jsem si zásilku nemohla vyzvednout a řidič ani nezkusil jinou zásilkovnu box, která byla volná a byla v 500m vzdálenosti. Operátorka mi řekla, že zásilku nelze v žádném případě přesměrovat nebo najít jiné řešení.

Po víkendu mi bylo řečeno, že DEPO zásilku poškodilo, štítek nelze naskenovat, zásilku nelze digitálně najít a budou ji hledat během 5 dní, až ji prohlásí ztracenou. Celý proces je komplikovaný a nečitelný, operátoři skákají do řeči, a bylo mi řečeno, že nemají čas si poslechnout k čemu došlo.


Produkt

Nekompetentní chování a nulová snaha najít řešení


Požadované řešení

Pokrytí celkových nákladů zásilky - hodnota a poštovné. A také aby daný prodejce měl možnost jiného dopravce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2025 15:11, před 10 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Upozorňujeme ale, že Zásilkovna si ve svých obchodních podmínkách vyhrazuje právo změnit výdejní místo na jiné, nejbližší volné, v případě, že kapacita zákazníkem vybraného místa je již naplněna (viz bod 4.6 všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna - https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf)

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2025 16:43, před 9 dny

Dobrý den, paní Šlahařová, moc nás mrzí, že máte s námi takovou zkušenost. Je dobře, že jste kontaktovala zákaznickou podporu. Prosíme zatím o trpělivost, kolegové určitě udělají, co bude v jejich silách, aby vám co nejdříve pomohli. Hned, jakmile budou mít nové zprávy, tak se s vámi spojí a situaci s vámi dořeší. Doufáme, že se záležitost povede uzavřít k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.